Subject: FW: Standardisation Platform Nomination of Member State representatives
From: Evelin Tõnisson - MKM <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Karl Stern", "Silver Tammik"
Date: Mon, 9 Sep 2024 07:51:02 +0300

Tere!

Palun registreerige manuses olev kiri Deltas ja suunake täitmiseks Karl 
Sternile ja teadmiseks meile ELRKOs: Evelinile ja Silverile. Täname!

Head

Evelin Tõnisson
vanemnõunik (majandusküsimused)
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
625 6353

From: Kärt Karus <[email-masked]>
Sent: Friday, September 6, 2024 1:55 PM
To: Karl Stern - MKM <[email-masked]>
Cc: Raili Lillemets <[email-masked]>; Evelin Tõnisson - MKM 
<[email-masked]>; Triinu Sillamaa - MKM <[email-masked]>
Subject: FW: Standardisation Platform Nomination of Member State 
representatives

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Karl!

Meil on vaja esitada 14 eesti kontaktisikut rahvusvahelise standardite 
infoportaali jaoks. Saan aru, et EVS on ka saanud sarnase kirja.

Ms Kärt Karus, LL.M

Councellor of Economic Affairs
+32 492 97 99 24

Permanent Representation of Estonia to the EU

Rue Guimard 11/13, 1040 Brussels

 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee |  <https://twitter.com/MFAestonia> 
@MFAestonia

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 6, 2024 12:48 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: BATTA Eszter <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; BERGDAHL Mattias 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Standardisation Platform Nomination of Member State representatives

Dear Sir/Madam,

Please find attached a letter from Deputy Director-General and Chief 
Standardisation Officer at DG GROW, Maive Rute, regarding the nomination of 
Member State representatives to access the information exchange platform on 
international standardisation.

In case of questions you may contact Eszter Batta ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ) or Mattias Bergdahl 
([email-masked] <mailto:[email-masked]> ) from 
DG GROW, Unit H.3.

Best Regards,

GROW H3

European Commission
DG for Internal Market, Industry, Entrepreneurship and SMEs

Unit H3 Standardisation

B-1049 Brussels/Belgium